Да предизвикаш позитивен отзив сред клиентите не е лесна задача. Немският икономически вестник Wirtschaftswoche представя класация на 10-те марки в Германия, които клиентите свързват с позитивни послания и които са спечелили тяхното внимание през 2015 година.
Класацията е направена на база направена анкета сред клиентите, които са посочвали в отговорите си дали дадена марка предизвиква в тях повече положителни или отрицателни послания.
10-та позиция за 2015 година сред марките в Германия заема Rossmann, която е получила 12.96 точки от анкетираните.
9-тото място е за Rewe 13.31 точки.
8-мо, 7-мо и 6-то място заемат съответно немската верига магазини Lidl с 13.83 точки, Wikipedia с 14.58 точки и Edeka с 15.39 точки.
В топ 5 попада немската верига за обувки Deichmann. Deichmann успява да се класира на 5-то място с резултат от 15.57 точки.
4-то място заемат магазините за дрогерия на Dm с резултат от 18.3 точки.
3-тото място е Haribo. Марката рекламираща желирани бонбони успява да събере 18.54 точки.
2-ра позиция в класацията с 18.86 точки заема Samsung.
Марката, която предизвиква сред германците най-силни положителни послания е Nivea. Тя успява да заеме 1-вото място в класацията благодарение на събрани 18.94 точки.
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.18 | ▼0.03% |
USDJPY | 143.43 | ▼0.27% |
GBPUSD | 1.37 | ▼0.13% |
USDCHF | 0.79 | ▼0.29% |
USDCAD | 1.37 | ▲0.34% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 635.80 | ▲0.59% |
S&P 500 | 6 238.62 | ▼0.18% |
Nasdaq 100 | 22 716.30 | ▼0.72% |
DAX 30 | 23 824.90 | ▼1.02% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 105 937.00 | ▼1.18% |
Ethereum | 2 417.19 | ▼2.81% |
Ripple | 2.18 | ▼2.34% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 65.26 | ▲0.54% |
Петрол - брент | 66.78 | ▲0.20% |
Злато | 3 346.55 | ▲1.05% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 544.62 | ▲3.20% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 111.84 | ▼0.22% |
Germany Bund 10 Year | 130.44 | ▲0.17% |
UK Long Gilt Future | 93.57 | ▲0.50% |