От началото на месец януари марката се въвежда в продажба едновременно в 37 държави от цяла Европа. Това е най-голямото представяне на нов продукт от портфолиото на компанията от 10 години насам, след като през 2006 г. едновременно на пазарите в Европа беше лансирана и Coca-Cola Zero. FUZETEA е уникалнo и инoвативнo съчетание на екстракт от чай, плодов сок и билки, които се сливат в многопластово вкусово изживяване.
Повече от година и специално за въвеждането на марката в Европа, екип от мастър блендъри от различни краища на света разработват рецептите на чая така, че да отговорят на търсенето и предпочитанията на младите европейци. Българските потребители вече могат да намерят FUZETEA в 5 нискокалорийни варианта, сред които са и трите знакови комбинации за марката: ароматен зелен чай с вкус на сочно манго и нотка слънчева лайка, неочаквана цитрусова комбинация от черен чай със сок от лимон и лимонена трева, както и черен чай с праскова и фини нотки хибискус, на които компанията залага да постигнат фурор сред потребителите в Европа.
„Вкусовете на потребителите се развиват бързо, особено когато става дума за по-младото поколение. Те търсят все повече разнообразни напитки, търсят продукти, които отговарят на различните им нужди, настроения и моменти. Европейското лансиране на FUZETEA е изключителен шанс за нас да предоставим нови, по-отличими и дори неочаквани вкусове, създадени от нашите експерти по научноизследователска и развойна дейност специално в съответствие с европейските предпочитания. Това показва, че сме гъвкави като компания, за да предоставим продукти с чудесeн вкус, които потребителите да заобичат," сподели Брайън Смит, президент на Coca-Cola за Европа, Близкия Изток и Африка (регион EMEA) по време на събитието за представяне на марката, което се състоя в понеделник вечер в Цюрих, Швейцария.
„Пускането в продажба на FUZETEA в цяла Европа е отлична възможност да предложим на потребителите още повече избор и варианти от нови вкусове, с което да се утвърдим като производител на цялостно портфолио от разнообразни напитки. Категорията студен чай е важен сегмент, който расте 1,5 пъти по-бързо от целия пазар на безалкохолни напитки в света. В следващите години ще удвоим усилията си в разразстването на портфолиото ни от негазирани напитки в България, което към момента в Централна и Източна Европа, а и у нас, формира близо 40% от обема ни продажби. Движим се с ускорени темпове като компания, за да предложим многообразие от висококачествени продукти, на които потребителите да се наслаждават по всяко време на деня и на всеки един етап от живота си," споделя Боряна Великова, старши бранд мениджър негазирани напитки в Coca-Cola България.
Представянето на FUZETEA в цяла Европа се случва в значим за Coca-Cola момент, когато компанията е в процес на утвърждаване като производител на цялостно портфолио от разнообразни напитки, давайки на хората освен това, което искат, и това, от което се нуждаят. Coca-Cola обяви, че намалява захарта и калориите в повечето от своите продукти, като ще предлага все повече напитки с добавена стойност и ползи за храненето и хидратацията.
Сред отговорните ангажименти на Coca-Cola за Европа е и намаляването с 10% на захарта и калориите в напитките до 2020 г. В България компанията обяви още по-амбициозни цели, като в следващите две години ще намали калориите в цялото си портфолио с близо 20%. Това ще бъде постигнато чрез предлагането на нискокалорични варианти на съществуващите марки и въвеждането на нови категории напитки с ниско или нулево съдържание на калории, каквато е и марката FUZETEA. Същевременно Coca-Cola подкрепя актуалните препоръки на няколко водещи здравни институции, сред които Световната здравна организация (СЗО), че хората трябва да ограничават количеството на добавена захар до не повече от 10% от общия дневен прием на калории. За тази цел компанията ще предлага и все по-малки и по-удобни опаковки, така че да улесни умерената консумация и да подпомогне информирания избор на потребителите.
Китай готви фискална инжекция, за да спаси банките от имотен колапс
Пазарът на дигитални активи навлиза във фаза на корекция и преоценка на риска
Nvidia бие стабилно очакванията на пазара!
Китайските производители на електромобили ускоряват стремежа си към „променящо играта“ предимство
Изкуственият интелект поглъща индустрията за памети
| Валута | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| EURUSD | 1.15 | ▲0.01% |
| USDJPY | 157.42 | ▲0.03% |
| GBPUSD | 1.31 | ▼0.04% |
| USDCHF | 0.80 | ▼0.07% |
| USDCAD | 1.41 | ▲0.02% |
| Референтен индекс | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| Dow 30 | 46 039.80 | ▲0.29% |
| S&P 500 | 6 582.52 | ▲0.27% |
| Nasdaq 100 | 24 185.00 | ▲0.23% |
| DAX 30 | 23 042.00 | ▲0.29% |
| Криптовалута | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| Bitcoin | 85 803.80 | ▼0.84% |
| Ethereum | 2 811.91 | ▼0.64% |
| Ripple | 1.99 | ▼0.31% |
| Фючърс | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| Петрол - лек суров | 58.24 | ▼0.43% |
| Петрол - брент | 62.10 | ▼0.74% |
| Злато | 4 055.80 | ▼0.57% |
| Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
| Пшеница | 525.88 | ▼0.10% |
| Срочност | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| US 10 Year | 112.94 | ▼0.05% |
| Germany Bund 10 Year | 128.58 | ▼0.01% |
| UK Long Gilt Future | 91.86 | ▲0.28% |