Дали за почивка или бизнес среща - все повече и повече хора използват самолета за придвижване. Но какво можем да кажем за качеството на обслужване на авиокомпаниите? Немският икономически вестник Handelsblatt представя проучване направено сред 2707 души, които сравняват 7 авиокомпании по тяхното качество на обслужване.
Оценяването се сравнява на база 2.20 точки (колкото по-нисък е резултатът спрямо 2.20, толкова по-добро е обслужването и обратно, колкото по-висок е резултатът от 2.20, толкова по-некачествено е обслужването). Трябва да отбележим, че само 2 авиокопании в класацията имат резултат под 2.20, т.е. при тях обслужването като цяло е на много високо ниво.
На последната 7-ма позиция в класирането с 2,62 точки е нискобюджетната авиокомпания Ryanair. Нейният шеф Майкъл О‘Лиъри не е доволен от последното място в класацията, защото това е показател, че много от пасажерите на неговата авиокомпания са останали недоволни от пътуването с Ryanair. На 6-то място е Tuifly, която е оценена с 2.41 точки. Пасажерите на тази авиокомпания твърдят, че се чувстват като пътници, които минават на конвейр, а не като пасажери, които трябва да бъдат настанени удобно. Сред пътниците на Tuifly има и разсърдени заради ястията на борда на самолета, с който са пътували.
С оценка от 2.26 точки Germanwings се нареждат 5-ти в класацията. С този резултат дъщерната компания на Lufthansa постига резултат под средния, относно удовлетвореността на клиентите си. На 4-тото място е авиокомпанията Condor. Тя е оценена от анкетираните с 2.21 точки, което е много близо до средния резултат. Трябва да отбележим, че по отношение на обслужването от страна на стюардесите в самолета компанията събира 2.01 точки (резултат над средния), а по отношение на наземния персонал 2.09 точки (също резултат над средния).
Бронзовият медал е за авиокомпания Air Berlin. Обслужването при нея е добро, тъй като компанията е оценена от анкетираните с 2.20 точки. На второ място в класацията са Turkish Airlines. Авиокомпанията може да се гордее с много дестинации, до които лети. Това се отплаща на Turkish Airlines, чийто пасажери остават доволни и оценяват авиокомпанията с цели 2.18 точки.
Лидер в класацията е Lufthansa. Въпреки многото неприятности със своите пилоти, клиентите на авиокомпанията остават лоялни. Сред 7-те авиокомпании в класацията, Lufthansa е с най-голям брой доволни клиенти според проучването. Цялостното обслужване на авиокомпанията се оценява с 1.88, което е над средните показатели.
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.18 | ▼0.17% |
USDJPY | 143.71 | ▼0.07% |
GBPUSD | 1.37 | ▼0.10% |
USDCHF | 0.79 | ▲0.09% |
USDCAD | 1.37 | ▲0.43% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 838.90 | ▲1.05% |
S&P 500 | 6 245.34 | ▼0.07% |
Nasdaq 100 | 22 674.10 | ▼0.90% |
DAX 30 | 23 804.60 | ▼1.10% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 106 099.00 | ▼1.03% |
Ethereum | 2 425.72 | ▼2.47% |
Ripple | 2.19 | ▼2.13% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 65.66 | ▲1.14% |
Петрол - брент | 67.18 | ▲0.80% |
Злато | 3 339.58 | ▲0.84% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 546.12 | ▲3.48% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 111.78 | ▼0.27% |
Germany Bund 10 Year | 130.44 | ▲0.17% |
UK Long Gilt Future | 93.48 | ▲0.40% |