Дали за почивка или бизнес среща - все повече и повече хора използват самолета за придвижване. Но какво можем да кажем за качеството на обслужване на авиокомпаниите? Немският икономически вестник Handelsblatt представя проучване направено сред 2707 души, които сравняват 7 авиокомпании по тяхното качество на обслужване.
Оценяването се сравнява на база 2.20 точки (колкото по-нисък е резултатът спрямо 2.20, толкова по-добро е обслужването и обратно, колкото по-висок е резултатът от 2.20, толкова по-некачествено е обслужването). Трябва да отбележим, че само 2 авиокопании в класацията имат резултат под 2.20, т.е. при тях обслужването като цяло е на много високо ниво.
На последната 7-ма позиция в класирането с 2,62 точки е нискобюджетната авиокомпания Ryanair. Нейният шеф Майкъл О‘Лиъри не е доволен от последното място в класацията, защото това е показател, че много от пасажерите на неговата авиокомпания са останали недоволни от пътуването с Ryanair. На 6-то място е Tuifly, която е оценена с 2.41 точки. Пасажерите на тази авиокомпания твърдят, че се чувстват като пътници, които минават на конвейр, а не като пасажери, които трябва да бъдат настанени удобно. Сред пътниците на Tuifly има и разсърдени заради ястията на борда на самолета, с който са пътували.
С оценка от 2.26 точки Germanwings се нареждат 5-ти в класацията. С този резултат дъщерната компания на Lufthansa постига резултат под средния, относно удовлетвореността на клиентите си. На 4-тото място е авиокомпанията Condor. Тя е оценена от анкетираните с 2.21 точки, което е много близо до средния резултат. Трябва да отбележим, че по отношение на обслужването от страна на стюардесите в самолета компанията събира 2.01 точки (резултат над средния), а по отношение на наземния персонал 2.09 точки (също резултат над средния).
Бронзовият медал е за авиокомпания Air Berlin. Обслужването при нея е добро, тъй като компанията е оценена от анкетираните с 2.20 точки. На второ място в класацията са Turkish Airlines. Авиокомпанията може да се гордее с много дестинации, до които лети. Това се отплаща на Turkish Airlines, чийто пасажери остават доволни и оценяват авиокомпанията с цели 2.18 точки.
Лидер в класацията е Lufthansa. Въпреки многото неприятности със своите пилоти, клиентите на авиокомпанията остават лоялни. Сред 7-те авиокомпании в класацията, Lufthansa е с най-голям брой доволни клиенти според проучването. Цялостното обслужване на авиокомпанията се оценява с 1.88, което е над средните показатели.
| Валута | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| EURUSD | 1.18 | ▲0.14% |
| USDJPY | 155.03 | ▼0.54% |
| GBPUSD | 1.34 | ▲0.19% |
| USDCHF | 0.80 | ▼0.06% |
| USDCAD | 1.38 | ▲0.01% |
| Референтен индекс | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| Dow 30 | 49 037.50 | ▲0.24% |
| S&P 500 | 6 924.62 | ▲0.47% |
| Nasdaq 100 | 25 645.30 | ▲0.77% |
| DAX 30 | 24 271.80 | ▲0.15% |
| Криптовалута | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| Bitcoin | 89 351.80 | ▲1.35% |
| Ethereum | 3 131.10 | ▲2.30% |
| Ripple | 1.97 | ▼0.24% |
| Фючърс | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| Петрол - лек суров | 56.98 | ▼0.71% |
| Петрол - брент | 60.90 | ▼0.51% |
| Злато | 4 323.41 | ▲0.51% |
| Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
| Пшеница | 525.78 | ▼0.61% |
| Срочност | Цена | Δ% |
|---|---|---|
| US 10 Year | 112.42 | ▲0.15% |
| Germany Bund 10 Year | 127.64 | ▲0.16% |
| UK Long Gilt Future | 91.22 | ▼1.56% |