Снимка: iStock
Apple разкри своите най-теглeни приложения и игри за годината и не би трябвало да е изненадващо, че Zoom Cloud Meetings е най-изтегляното безплатно приложение в САЩ, докато приложението за видеоконференции дори не бе в топ-20 през изминалата година. Но времената се промениха, заедно с развихрилата се глобална пандемия. Блокировките в почти целия свят, превърнаха приложението Zoom в основен инструмент за общуване на много хора, свързващи се с колеги и клиенти, учители и ученици, както и приятели и семейство.
Всъщност акциите на Zoom са нараснали с повече от 580% тази година, а компанията съобщи в понеделник, че приходите са скочили над 350% за второ поредно тримесечие.
Американците също така са използвали FaceTime на Apple, Google Meet на Alphabet и приложението Office Teams на Microsoft за видео чат помежду си тази година.
Приложенията на Escapist също се наредиха високо в списъка на Apple за края на годината, като TikTok зае второто място, а услугата за стрийминг Disney +, кацна на 3-то място. YouTube и Instagram допълват челната петица на най-теглените пет безплатни приложения.
Най-добре платеното приложение беше инструментът за обработка на снимки TouchRetouch, последван от приложението за рисуване Procreate Pocket и приложението за времето на Dark Sky, което Apple придоби по-рано тази година.
От гледна точка на игрите, двугодишната онлайн мултиплейър игра „Among Us“ беше пандемичен хит, превръщайки се в най-изтегляната безплатна игра на Apple тази година. След нея се наредиха „Call of Duty: Mobile“ и „Roblox“ съответно на второ и трето място.
Що се отнася до платените игри, Minecraft е номер 1, следван от Plague Inc., която има играчи, „довеждащи края на човешката история, като развиват смъртоносна глобална чума“, и стана бестселър през януари, преди COVID-19 дори да бъде обявен за пандемия. Оказва се, че осемгодишният симулатор на пандемия има тенденция да забелязва скок в играчите по време на огнища на болести, според базирания във Великобритания разработчик на играта, Ndemic Creations.
Spotify също отпадна от списъка на най-теглените приложения през 2020 г. тази седмица. Пуерториканският рапър и продуцент Bad Bunny беше най-излъчваният изпълнител и също се похвали с най-излъчвания албум на музикалната платформа тази година, докато “The Joe Rogan Experience” доминираше в най-популярните подкасти.
Spotify също отбеляза скок в броя на плейлистите с тематика Black Lives Matter тази година, както и плейлисти за работа от дома, градинарството - и дори прически.
Междувременно, в TikTok, най-гледаното видео за годината беше клип на певицата за синхронизиране на устни на TikToker Bella Poarch „M to the B“, която е харесвана повече от 43 милиона пъти. Това беше последвано от инфлуенсъра в социалните медии, известен като 20doggface208, с истинско име Nathan Apodaca, който качи видеоклип на TikTok на себе си, докато кара скейтборд, отпивайки сок „Dreams” на Fleetwood Mac.
Още по темата:
10 мобилни финансови приложения, с които да следите бюджета си
Технологичните компании, които могат да бъдат цел за поглъщане
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.07 | ▼0.15% |
USDJPY | 154.91 | ▲0.11% |
GBPUSD | 1.24 | ▼0.20% |
USDCHF | 0.91 | ▲0.27% |
USDCAD | 1.37 | ▲0.14% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 38 702.40 | ▼0.09% |
S&P 500 | 5 111.34 | ▼0.10% |
Nasdaq 100 | 17 691.40 | ▼0.06% |
DAX 30 | 18 377.00 | ▲0.10% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 66 380.40 | ▼0.06% |
Ethereum | 3 260.47 | ▲1.26% |
Ripple | 0.54 | ▼0.02% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 83.03 | ▼0.48% |
Петрол - брент | 88.16 | ▼0.31% |
Злато | 2 316.80 | ▼0.29% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 579.75 | ▼0.76% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 107.82 | ▼0.23% |
Germany Bund 10 Year | 130.58 | ▼0.28% |
UK Long Gilt Future | 96.36 | ▼0.64% |