Потребителски вход
Потребител
Парола
Автоматично влизане
Неделя, 12 Май 2024
 
Спряна от търговия на 20.12.2011.

Товарни превози-ТП АД (3TQ / TOVSH)

 
Котировки
 | 
Графика
 | 
Ценова статистика
 | 
Консенсус
 | 
Новини
 | 
Съобщения
 | 
Отчети
 | 
Коефициенти
 | 
Профил
 
 

TOVSH12 Май 2011 12:18

Общо събрание на акционерите

Представяне на покана за свикване на общо събрание на акционерите и материали за общо събрание на акционерите

т. 1 Удължаване срока на ликвидацията на дружеството и потвърждаване на всички действия извършени от ликвидатора на дружеството – Росен Петров Апостолов за периода от 01.01.2010г до датата на провеждане на ОСА; проект за решение: ОС удължава срока на ликвидацията на дружеството и потвърждава всички действия извършени от ликвидатора на дружеството – Росен Петров Апостолов за периода от 01.01.2010г до датата на провеждане на ОСА. т. 2 Отчетен доклад за дейността на дружеството до 30.06.2010г.; проект за решение: ОС приема oтчетения доклад за дейността на дружеството до 30.06.2010г. т. 3 Приемане на годишния отчет на ликвидатора и баланса за 2009г. и 2010г.; проект за решение: ОС приема годишния отчет на ликвидатора и баланса за 2009г. и 2010г. т. 4 Избор на одитор за окончателния ликвидационен баланс и ликвидация на дружеството; проект за решение: ОС избира предложения одитор за изготвяне на окончателния ликвидационен баланс и ликвидация на дружеството. т. 5 Приемане на приключителния баланс и пояснителните сведения на ликвидатора; проект за решение: ОС приема приключителния баланс и пояснителните сведения на ликвидатора. т. 6 Приемане на разпределението на ликвидационните дялове на дружеството и освобождаване на ликвидатора от отговорност; проект за решение: ОС приема разпределението на ликвидационните дялове на дружеството и освобождаване на ликвидатора от отговорност. т.7 Предприемане на правни действия за заличаване на дружеството от Търговския регистър; проект за решение: ОС приема Ликвидатора да извърши всички необходими действия по заличаване на дружеството от Търговския регистър.