Анкета
Реалистична ли е новата прогноза от 2.1% ръст на БВП на правителството?





 
Германските коли завладяха азиатския пазар
20 Януари 2014 17:21

На фона на общия спад на продажбите на нови автомобили в Европа и Германия не прави изключение. Статистическите данни показват, че пазарът на автомобили в Германия като цяло се свива с 4,2% спрямо 2012 г.

Съобщенията за рекордни реализации от Audi, Mercedes и VW са свързани с растящите пазари на Азия, съобщава агенция Speed Press. В най-силната европейска икономика ръст регистрират единствено автомобилите от компактния клас (+2,7%) и SUV-овете. Всяка четвърта продадена там кола е именно от компактния клас.

Не е изненада, че на върха на класацията по продажби се изкачва триото VW Golf/Golf Plus/Jetta, което генерира 244 249 реализации (1,5% повече в сравнение с м. г.). Чудите се каква е рецептата за успеха му? С годините Golf и компания пораснаха - така с машините от този тип без проблем можете да отидете на семейна ваканция.

На второ място се нарежда VW Passat (72 048 бр.) въпреки спада с цели 19,2%.

BMW е намерило нови собственици на 69 846 Серия 3 (+11,2%). Така моделът от Мюнхен се изстрелва от шесто на трето място.

По отношение на качеството на изработката и двигателите компактните модели в много случаи не отстъпват на представителите на средния клас. Така при покупна цена, по-ниска с няколко хиляди лева, на клиентите почти не се налага да правят сериозни компромиси. Тенденцията за търсене на по-удобните и по-високи SUV-ове отразява демографската ситуация в Германия - купувачите на нови автомобили стават все по-възрастни, в момента средната им възраст е 52 години. През 2013 г. са продадени около 0,5 млн. SUV-а, повечето от които - на частни клиенти. Сериозен успех регистрират модели като Opel Mokka и Peugeot 2008, които са базирани на малки автомобили.

Сподели:

Коментари (0):
 
 
Добави коментар
Автор:
Текст:
Моля въведете кода:
 всички новини